Living my life as myself

Alla inlägg under september 2010

Av Minis ....... - 29 september 2010 20:06

Hej hej bloggen igår hade vi en föreläsning om solen det var riktigt lärorikt ,och i dag hade vi en om planeter det var inte lika lärorikt för jag förstod inte så mkt.


Imorgon tror jag sims city ska komma och då blir det av att spela hela dagen, i skolan alltså.


Snart ska man väl hoppa in i duschen eftersom man har varit på tennis <3


Kramisar och sov gott // Jamina  

Av Minis ....... - 28 september 2010 15:39

Hej hej bloggen <3

I dag har det varit skolfoto jag tror att jag blev ganska bra men vet inte.

Nu sitter jag med Hanna och spelar mario bross, det är jätte kul


Nää nu måste vi vinna hejdå kramisar // Jamina


Av Minis ....... - 27 september 2010 20:01

Hej hej i dag har jag varit i skolan som vanligt men vi var ju vid harbrostugon och fick lära oss hur man använder en kompas i origentering. Och nästa gång vi går dit ska jag springa ensam annars får man ju så dåliga betyg och det vill man ju icke ha :) Sen i morgon kommer ch hit och vi ska bestämma vad vi ska ha på oss på skolfottot , nice men vet inte om jag kommer bli så bra. Vi får väl se;)


Annars är det bra med mig men jag tyckte så himmla synd om Bibbi som gjorde illa sina knän, inte kul :( det såg ut att göra skit ont


Men nu sitter man här i soffan och tittar på det okända det är ju så himmla bra  Nää nu måste jag gå in på facebook och fixa lite


Stora kramisar <3:) //Jamina

Av Minis ....... - 26 september 2010 18:36

Hej hej läsare nu har jag kommit hem från ch i och sitter just nu och chattar på facebook, men hemma hos ch byggde vi stolar och det var faktist ganska roligt sen fixade vi ett nytt krypin till hennes hamster  

I morgon blir det skola med origentering bläää det är ju jätte trisst !!


Men det blir ju vissligen kul och träffa kompisar så kanske men kan ta med sig en dumle eller två vad vet jag ?


God natt, må gott och pöss från mig <3    



Ps: Drinkarna var goda på båten  hihi 

Av Minis ....... - 26 september 2010 15:38

Hej igen  bloggen nu ska jag till ch och lämmna godis,ses senare eller i morgon



Kramisar// Jamina <3


  

Av Minis ....... - 26 september 2010 12:25

Nu sitter jag och spelar mario bross på wii med lillebrosan :) Det är jätte kul för vi har sammlat till 99 liv så man kan typ dö hur många gånger som helst. Sen kommer chrissie hit och hämtar sina godisar, kankse kan jag övertala henne att stanna vem vet?


Lite senare blir det väl jag och Ch (chrissie) annars får jag väl gå över till grannen eller något för mammis är på någon i folketshus och pappa och sebban ska på fotboll och jag gillar inte att vara själv :(   hihi


Nej nu måste jag fortsätta spelandet, Kramisar

Av Minis ....... - 26 september 2010 08:18

Godmorgon bloggen.  

I går bloggade inte jag för jag var i finland på begravning. Det var ju inte så nice eftersom min gammel farfar hade dött hen var ju vissligen 86 och det är ju ganska gammalt men det är ju ändå inte så roligt precis.

Jag åkte ju båt också och det är aldrig fel, det var super duper god mat !!! När vi åkte till finland så åt jag oxfile med peppar på och potatisgrateng till mumms <3 Efter det så köpte jag lite tuggummi (stavning) och på hem resan så bubblade jag och chillade lite sen köpte ju jag natuligt vis ett naglack och godis till familj och vänner.

Kramisar från mig <3:)

Ps: här kommer några coola (bakelser) hihi




    


Visst är dom roliga skulle nästan villa ha sånna själv

Av Minis ....... - 24 september 2010 15:43

Hej hej i dag har jag varit i skolan som vanligt men det är ju liksom fredag och det är ju den roligaste dagen i veckan :)

Vi har musik, slöjd och språk som är roligt och just i dag hade vi också debatt och det var faktist roligare en vad jag trodde men jag var visst inte lika beredd som jag hade hoppats på :) Men på musiken hände värst roliga saken, våran musiklärare sjöng en låt till en tjej i klassen och då sa jag att han skulle komma på en låt om Ch (my best friend) och hon och alla andra skrattade ihjäl sig och efter det hade hon en jacka överhuvudet men hon tog av sig den när vi gick till bussen så klart


Kramisar // Jamina 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards