Living my life as myself

Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Bästa låten <3

Av Minis ....... - 23 november 2010 19:12

Hej hej kära blogg


I dag har jag varit med Hanna :)

Vi plattade håret det blev faktist snyggt men det känndes lite ovant bara när man såg sig i spegen. Efter att vi hade Berömmt klart våra hår satt vi oss i soffan och tittade på det okända ! Det var faktist riktigt bra. Men lite kusligt eftersom vinden utanför lät så mkt. Och sen när man fick se ett '' Spöke'' på Tven så knackade det på dörren men ingen av oss ville gå ner och öppna. Men tillslut gick vi ner båda två och då var det bara pappa som ville ha nycklarna Hahah :P


I skolan var det som vanligt ingen god mat och efter maten gick vi till Pappers bruks museet tror jag att det heter. Där fick vi lära oss lite om allt möjligt om bruket. Det vsar genska kul men ISKALLT!

Och i skolan så håller vi på med värdens roligaste uppgift om världen typ. Och jag som i vanliga fall rent ut sagt Hatar SO men det är jue vissligen när man håller på att prata om religoner och gudar grejor.


Här kommer en låt till mina underbart söta vänner

Kramar till er Hanna, Frida, Christine, Julia, Bibbi, Amanda och Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Minis ....... - 28 november 2010 17:36

Tjaba nue är jag hemma efter en lång tid ute i snön med Amanda. Vi åkte madrass och vi flög när vi åkte typ 3-4 meter långt det var jätte kul ! <3 Men just nue är jag sjukt trött vet ej varför.   Men aja nue kommer änu en låt från Bruno Ma...

Av Minis ....... - 28 november 2010 12:53

Själva musiken är inte så bra men texten är jue bra tycker jag. Är alltid där för er !! Jag lovar mina kära vänner ! <3 <3 :) ...

Av Minis ....... - 28 november 2010 12:39

  Hej <3 Jag har precis städat klart mitt rum och´lyssnar nue på musik och äter Lunch. Juste Amanda ska jue komma. Vi ska ut och åka madrass KUL !! Aja hon kommer väl närsom hälst så det är bäst att jag fixar klart mig Pussisar  // Jamina ...

Av Minis ....... - 26 november 2010 16:07

I går var jag hos Sofie innan träningen. Och vi stekte pankakor som vi gör varje torsdag men grejen var att vi glömmde sätta på fläckten så vi fick panik ! Men i allafall. När vi efter många om och men fick vi ut batteriena så att den stägdes av me...

Av Minis ....... - 19 november 2010 18:43

Vännerna :Vill gärna har komentarer på bilder (FB) Haha pinigt men sant. Men i alla fall tänkte göra ett test i dag.Komentera svar! 1: När är jag född? 2: Hur ser mitt rum ut? 3: Mina favo färger (3) 4: Hur väl känner du om mig? 5: Tycker...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards